RSS 2.0

Fiske hela dagen

Idag har grabbarna fått roa sig med att fiska hela dagen. 
Elicia blev halv less på det, men samtidigt har vi fått se helt otroliga platser. Tycker själv att det har varit helt otroligt att få vara ute i naturen så mycket. 
 
4 olika platser fiskades de på. Och nappade på 2 tror jag. Var ju inte hela tiden där de var så jag är osäker. 
Vet att de blev öring och abborre iallafall. Men för små för att plockas upp så det åkte ner i vattnet igen. 
 
Men jag bjuder på en hel del bilder nu som jag tagit under dagen. Blev dock inte foton överallt. Utan valde att gå ut i skogen för att kanske hitta svamp också. En av platserna var vid Mors Lilla Olle och där hade jag ju redan fotat. Haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna ovan är från första platsen
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På sista platsen hittade jag svampar men vet inte ens vad det var för sort så jag valde att låta de stå där i skogen. 
En helt okej dag. Denna dagens middag blev rester för imorgon bitti åker vi hemåt. 
 
Vi packade allt som vi inte behövde ha i huset nu på kvällen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback