RSS 2.0

Helgen

Ni kan få en uppdatering över helgen som var. Dock utan bilder då jag inga tog. Haha
 
I fredags då Elicia slutat skolan så tog hon och jag bussen mot Strängnäs. byte först i Nyköping sedan i Malmköping. Hoppade av vid Vasaskolan och gick övre vägen för att slippa de värsta backarna. Framme hos Jonas med familj 19.20 ungefär. Då blev de middag och sedan göra oss klara för en spökjaktstream. 
 
Mange kom in och sedan drog vi iväg efter en del kaffe. Blev nya kyrkogården, gamla kyrkogården och sundby sjukhus kyrkogård och även en sväng ut till gamla P10. Men där fann vi inget. 
Värsta stället är helt klart sundby kyrkogården. 
 
När vi kom hem till Jonas igen så blev de sova.

Lördagen blev relativt lugn.
Träffade Monica en sväng då hon hade köpt saker från Elicia när hon sålde i våras men glömt grejerna sist hon var hos oss. 
Annars blev de matlagningsstream, och lek med gudsonen. 
Blev film med sncaks och godis på kvällen och lite muller från himlen. 

Söndagen då..
Ja blev frukost och sedan börja packa väskorna. 
När vi gick till busshållplatsen så regnade de rätt ordentligt. Så när vi kom till hållplatsen så var vi redan genomblöta. I Eskilstuna så blev de att fördriva tiden i 50 min innan bussen skulle gå. 
När vi kom till Nyköping så hämtade Figge upp oss. 
Nu är vi äntligen hemma och de blev middag och nu ska jag göra de sista och lägga mig och sova. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback