RSS 2.0

Embryot

Insättningen gick strålande! 

Först blev jag inskriven och fick vänta en stund i väntrummet. 
Sen fick jag ta av jacka och tröja och få på mig en stor jacka typ. Vet inte hur jag ska förklara hur den såg ut. Fick komma in till rummet och fick då se embryot och förklarat vad jag såg på bilden samt vägas 
Kommer skicka upp en bild på ett embryo här i bloggen här under. Men det är inte det som sattes in. Denna bild jag delar är googlad. 

Sen fick jag ta av mig på underkroppen och sätta mig i en gynstol. De hällde på sån där gelé grej på magen för att kunna se livmodertappen där embryot ska placeras. Själva insättningen gick fort och sedan kollades själva sprutan de använt så den var tom och sedan var de klart. 

Fick med mig infopapper och ett graviditetstest hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback