RSS 2.0

4h och 16 min

Ja, så många timmar spenderade vi i bilen idag. Började bilresan mot Örebro kl 04.45 och då var de för att Fredrik skulle lämna spermier och jag träffa sköterskan för info osv. 
 
Elicia fick följa med idag eftersom hon var sjukanmäld och jag ville inte lämna henne hemma själv. 
Hon är ju frisk nu, men jag är ju en sådan förälder som håller henne hemma några extra dagar för att se att de inte blir något bakslag eller att hon smittar någon om smitta finns kvar. 
Men hon stannade kvar nere under tiden och väntade, för mig gick det fort. Tog emot 2 papper varav de ena ska med tillbaka när de är dags för insättning om det blir av, då Fredrik inte får vara med pga pandemin så är det ett papper han ska fylla i om att han godkänner att han är pappa till barnet. 
 
När vi var klara så åkte vi till OK för att få frukost, innan vi åkte hemåt. 
 
Vi var hemma till 10.15 ungefär. 
 
Sen spenderades dagen i sängen en sväng. Åt middag och hängde med Kongs i hans stream. 🙂
 
 
Bilden togs imorse när månen var äggformad mot fullmåne hållet. Men bilden blev ju inge bra. Hade ju bara mobilen med mig denna gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback