RSS 2.0

Återblick 2021

Årets sämsta: När jag upptäckte en knöl i vänster bröst. Samt att jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen. 
 
Årets sorg: Många har avlidit detta år av någon orsak och jag nämnar endast de som haft en speciell plats i mitt liv. Robin (kusinen), Margareth Weivers (Tant Berg), Tord Peterson (Änglagård), Christopher Plummer (Sounds of music), Birgitta Rasmusson (Sveriges kakdrottning), Prins Philip, hertig av Edinburgh, Svante Turesson (Karl Bertil Johnsson 14 år), Peps Persson (Oh boy), Einar (rapartist), Oliver Lofteen (Åke i Bert Ljung), Tomas Norström (Pistvakt, Lasse-Majas Detektivbyrå), Anne Rice (författare) samt elefanten Prince på Kolmården <3
 
Årets Crazy: Digitala invigningen av Laxtons hemsökta museum.
 
Årets museum: Laxtons musuem digitalt, Siljansfors Skogsmuseum.
 
Årets djurpark: Kolmården, Orsa Rovdjurspark samt Långshyttans Älgpark. 
 
Årets nöjespark: ---
 
Årets första: Vi var ut på en seglarhelg tillsammans med svärfar. Örn-safari kan man verkligen kalla det. Så mysigt.
 
Årets teatrar: Nyköpings gästabud, Digital Oxelörevy, Bamse på kolmården samt Djungelboken.
 
Årets mysigaste: Helt klart när vi hade gudsonen William en helg och besökte lekparker samt Kolmården. 
 
Årets kryssning: Spökjakt kryssningen med Monica.
 
Årets kändismöten: Spökjaktteamet - Jocke, Jonna, Danjal, Johanna, Laxton grabbarna Tony och Niklas samt Johan och även Andreas Österlund. 
 
Årets kortare resor: Strängnäs och Mariefred
 
Årets semester: Dalarna
 
Årets biobesök:  ----
 
Årets marknader: Nynäs julmarknad, Östermalma julmarknad och Oxelö julmarknad.
 
Årets bästa: Måste ju vara när vi hade närkontakt med ekorren på campingen i Dalarna, när vi fick mata och den mysiga kalven vi mötte på,  klappa älgarna på Långhyttans älgpark samt när jag fick svar om knölen och det inte var cancer. 
 
 
 
 
Bjuder på bilden på ekorren, kalven och en av älgbebisarna från resan till Dalarna.
 
Önskar er alla ett nytt härligt år. Hoppas det är med er som ni vill och att detta året blir till det bästa året på länge. Och jag lovar att jag kanske kommer bli bättre på att uppdatera. Tappade fokuset och orkade helt enkelt inte skriva. Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback