RSS 2.0

covid-19 dag 4


Idag har nog varit värsta dagen ändå. Har haft så sjukt ont i ryggen så har inte kunnat sitta längre stunder. Gå, stå och att ligga ner har inte varit några problem alls. Men att gå och stå en hel dag känns överskattat så dagen har jag spenderat i sängen med serier. Bara suttit när jag ätit och varit på toa i stort sätt. 

Sen en annan sak! Bara för att man vaccinerat sig så finns chansen att du blir smittad så läs detta ovanför på bilden och gör som de står. Stanna hemma. Har du inte möjlighet att testa dig genom att ta dig till en plats där de utförs. Beställ då hem ett test för detta! Gå inte ut! Rör dig inte bland folk! Hur svårt ska de vara? 

Nu tycker jag att detta virus ska lämna oss! För värken idag har varit värre än min mensvärk! Varit värre än äggplock och helt klart värre än förlossning. Fast de e klart. Vid äggplock och förlossning hade jag smärtlindring. Men ändå. 

Jag sover när jag kan, äter när jag kan. Typ så funkar min kropp just nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback