RSS 2.0

covid dag 6

Har varit en lång dag. Somnade i morse och när jag vaknade var jag helt död i halsen. Så mycket snö i näsan så jag troligen andats via munnen när jag sov. 

Så de första jag säger till Fredrik är att han måste se till så vi får nässpray och strepsils. Jag gör iordning te för att styra upp halsen så den inte ska göra så ont. 

Jag och Elicia har kollat på film. Vi käkade middag och nu under kvällen har mitt smak och luktsinne försvunnit. Ja så vad jag äter och dricker nu spelar typ ingen roll alltså. Skulle nog faktiskt kunna äta de jag absolut inte tycker om just nu. Hahaha.. 

Nu ska jag fixa en kopp te och sedan försöka sova. Denna natt kommer de nog blir lättare iallafall. ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback