RSS 2.0

Nattligt besök från andra sidan

Ja, alltså i natt vaknade jag vid 1 av att det prasslade som av en plastpåse. Jag låg med ansiktet från fönstret och när jag vänder på mig efter att ha studerat rummet så slutar det tvärt. 
 
Jättemärkligt. Jag lovar. Jag gick upp på toa och insåg att jaha nu kommer inte jag kunna sova nå mer för jag kände mig utvilad. 
Sätter mig i soffan och börjar glo på film. 
 
När Elicia sen vaknar så berättar jag om detta för henne och går sedan och fixar lite och kommer då på att jag hade en katt (Putte) som älskade plast.. all sorts plast gillade han att både leka med och göra hål i. Så jag tror att han var på besök i natt bara för att. Vad skulle de annars ha varit? 
 
 
Vad har jag mer gjort idag. Kollat på Beck, handlat mat och fixat och donat med annat. 
Men nu är det faktiskt dags för sängen. 
Och hoppas på mer besök. Men denna gång får de gärna låta bli att väcka mig. 
 
Idag blir de utan bild 😉🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback