RSS 2.0

Det gick inte...

Det gick inte!! Nej! Fan vad ledsen, irriterad och besviken jag är! 



Den 13 maj gjorde jag gravtest. Jag plussade! Jag var gravid äntligen. Efter 3 försök med embryos. 
Den 7 juni var jag och kollade graviditetsultraljud och fick med mig en bild på den lilla bönan där inne. Så glad och lycklig. 
14 juni började jag blöda lite vilket är rätt normalt men de kom en del blod. Jag hade pratat med MVC och fått en tid dagen efter. 
15 juni besöket på MVC skrev in mig och pga blödningen gjordes en gynundersökning och ny bild att ta hem. 
17 juni 07.50 ungefär släpper en propp och går till toaletten och ja.. missfallet är ett faktum! 

Fan också! 

Men jag vet att de finns tre försök kvar.. tre embryos väntar nedfrysta i Örebro. Nu tar jag och vilar, njuter av sommaren och så tar vi nya tag i höst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback